Linked by Thom Holwerda on Wed 16th Dec 2009 00:13 UTC
Gnome In the item we ran yesterday about GNOME and the GNU Project, one aspect got snowed under a little bit. It turns out a claim made in the iTWire article about the role a blog post by Miguel De Icaza was false, and even though the claim wasn't ours, I did repeat it, and therefore, should correct it too. I also need to offer apologies for not framing the opening of the article clear enough - had I framed it better, a lot of pointless discussion and name-calling could've been avoided.
Permalink for comment 399780
To read all comments associated with this story, please click here.
RE[2]: how about...
by SlackerJack on Wed 16th Dec 2009 01:31 UTC in reply to "RE: how about..."
SlackerJack
Member since:
2005-11-12

You know, you're really getting close to the news media who claim all sorts of bullsh*t stories are true, without checking them out first properly.

I have no doubt at all that you will do this again and again and again because people like made up bullsh*t, just like the other sites to get hits.

This reminds me of why dogs lick their balls. It's disgusting but it's what dogs do, just like you and the media. I wouldn't put you quiet up there with the likes of the tabloids, but just keep on this way and you'll get there.

Edited 2009-12-16 01:34 UTC

Reply Parent Score: -6