Linked by Thom Holwerda on Wed 16th Dec 2009 00:13 UTC
Gnome In the item we ran yesterday about GNOME and the GNU Project, one aspect got snowed under a little bit. It turns out a claim made in the iTWire article about the role a blog post by Miguel De Icaza was false, and even though the claim wasn't ours, I did repeat it, and therefore, should correct it too. I also need to offer apologies for not framing the opening of the article clear enough - had I framed it better, a lot of pointless discussion and name-calling could've been avoided.
Thread beginning with comment 399911
To view parent comment, click here.
To read all comments associated with this story, please click here.
RE: Silly OSNews
by searly on Wed 16th Dec 2009 15:56 UTC in reply to "Silly OSNews"
Member since:

careful of what you say ... or you might have the mighty legal team of itwire in your neck ... have you any prove that he is only a low-rent blogger, did you bother asking him what he actually earns for his rants? --- sorry couldn't help it.

Hmm i wonder if he will also legally threaten Esfahbod ... that would be entertaining

Edited 2009-12-16 16:02 UTC

Reply Parent Score: 1